بيانيه اي فرماندار ابركوه بمناسبت سالروز فتح خرمشهر و ميلاد حضرت زهرا (س)


،فرماندار ابرکوه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و میلاد حضرت زهرا(س) پیامی صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحيم


ميلاد راز جاودانه هستي و زهره درخشان عصمت، ام‌ابيها، صديقه كبري، فاطمه زهرا سلام‌ا... عليها، ظهور «حقيقتي ديگر» و «هويتي ممتاز» است و طلوع ستاره فاطمي در آسمان معرفت بشري چنان شور و نشاطي مي‌آفريند كه تنها با خورشيد عالمتاب «محمدي»(ص) و بدر تمام «علوي» قابل موازنه است.

بديهي است تعيين روز ميلاد زهره عصمت به عنوان روز زن توسط امام امت قدس‌سره اقدام مباركي بود كه نه تنها به عنوان يك مناسبت و بزرگداشت انساني كامل، بلكه به معناي ترسيم جهت‌گيري حركت زن ايراني به سوي «زن برگزيده»، تدوين الگوي برنامه‌ريزي اجتماعي با محوريت شخصيت حضرت فاطمه (س) و اعلام برتري «الگوي فاطمي» بر الگوهاي رايج زنان در سرتاسر جهان بوده است.

بي‌شك بالاترين الگوي رفتاري زنان غيور ميهن اسلامي‌مان در هشت‌سال دفاع مقدس، حضرت زهرا (س) بوده‌اند كه در تمام دوران زندگي پربار و كوتاهشان با پيروي و حمايت از ولايت درس بزرگي را به شيعيانش آموختند و همواره به عنوان مطمئن‌ترين تكيه‌گاه ولايت ايفاي وظيفه نمودند، لذا مي‌توان حضور دليرانه و خستگي‌ناپذير زنان ما در صحنه دفاع مقدس را نشأت گرفته از فرهنگ اصيل فاطمي تلقي نمود كه در اداي دين خود نسبت به اسلام و انقلاب از هيچگونه ياري، مدد مادي و معنوي استنكاف نورزيدند.

تقارن ميلاد كوثر زلال عصمت (روز زن) را با ايام ولادت قاعد عظيم‌الشأن،حضرت امام خميني (قدس سره) و سالروز فتح خرمشهر عزيز، مغتنم شمرده و ضمن تبريك اين ايام خجسته به آحاد ملت ايران بخصوي مردم شريف شهرستان ابركوه،آرزوي موفقيت و سربلندي را براي تمامي محبان اهل بيت عصمت و طهارت از خداوند منان خواستارم.



اسماعيل برزگرزاده


فرماندار ابركوه


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا